torsdag 22 juli 2010

Ridning på G

Klockan bara rinner iväg efter jobbet. Först åkte jag och surra lite med Mickis som hade lunch på jobbet, sen hem till min lägenhet i stan, vattna blommorna, dammsög av lite och plockade ihop lite sängkläder som jag tänkte tvätta här i Hille. Tycker det torkar så dåligt i min tvättstuga och tvättar jag i lägenheten har jag lakan överallt sen. Men ändå var jag inte i Hille förren typ 17.00. Var inte saker som tog speciellt lång tid heller.

Nu har jag startat en tvätt maskin och letat reda på mina ridkläder. Ska åka och rida på Johannas hästar imorgon :D Eller hon på en och jag en annan. Och de är ju inte direkt små hästar ;) Men de ska bli super kul! Var länge sen nu, och sist så var det på Lexus, ena Johannas häst. Då hoppade jag, läskigt värre!

Nu ska jag fortsätta smörja upp lite häst saker. Typ träns, ridstövlar, sånt som bara står sen jag sålde Mitra. Vill ju inte att de ska rassla ihop helt.


Älskade och saknade Mitra Lee

Inga kommentarer: