lördag 24 juli 2010

GROGGET!

Igår var jag som sagt först och gjorde mina naglar (visar sen). Efter de hämtade jag Alex så åkte vi till våran stuga. Fick mat, badade med hunden och åkte båt med pappa, mycket mysigt! Sen åkte vi till Hille och lämna bilen så fick vi skjuts hem till mig av min snälla mamma. Så bytte vi om lite snabbt sen drog vi till cheers och åt mat. tog en sväng över till Söderhielmska också där vi tog ett glas och bara surra och kolla på folk. Ganska trevligt sådär. Vart lugnt men ändå ganska sent, var inte hemma förren kl var typ 1.

Drog mig till jobbet kl 11 å här står jag nu. Men slutar snart, slutar ju 17.00 så de är skönt. Då blir de hem och fixa mig snabbt för sen ska vi ut till Bomhus och grilla, spela grogget och en massa annat roligt. Tror det blir en toppen kväll!! :) Men det blir de ju för jag är ju med mina fina flickor!! :)

Inga kommentarer: