torsdag 17 juni 2010

Hejhejhej hallå!

Idag har jag hunnit en massa. Blev först en promenad med kusin för att sedan hänga på låset hos polisen kl 10.00. Skulle hämta ut mitt pass, så nu är de gjort också, redo för resan i augusti!! ;) Som vi ska ha roligt då! Någon mer som är sugen på att följa med? Alltid roligare om man är fler tycker jag :) Sen tog vi en sväng på staden också, lära inhandla några saker.

Nu är jag hos mina föräldrar i hille, åkte hit direkt efter stan. Så här har man legat och pressat hela dagen, skönt sådära. Tror jag fått lite färg iaf :) Josse var också förbi för hon var ledig mellan 14-16, jobbade dubbla skift idag.

Nu ska jag strax dra mig hemåt. Väntar på att mamma ska komma bara så hon kan ta över hunden. Har lite saker jag lär fixa med.

Men innan de ska jag och Chivaz ta ett dopp i poolen, hörs sen!

Rosa ;)

Inga kommentarer: