tisdag 15 juni 2010

En ny vecka!

Och denna vecka för mig innebär SEMESTER!! Hur skönt som helst. Det behöver jag verkligen nu! :) Jag ville ju åka utomlands men ingen annan kunde. Antingen hade dom inte råd nu, eller så hade dom inte semester. Men sånt är livet. En annan gång! Får göra det till en rolig vecka fast jag blir kvar i Gävle. Får se om det kanske blir en tripp till Sthlm iaf, skulle vara trevligt!

Kanske ska hjälpa till och jobba lite på ett annat ställe, det skulle vara roligt. Men har man semester så ska man ju vara ledig också. Men jag blir så rastlös, som idag tex, har bara tagit de lugnt och kikat film. Inte det bästa vädret för semester, haha. Men nu börjar det spricka upp. Skulle bli kanon fint på torsdag iaf, det gillar vi ;)

Nu ska jag sätta igång med min storstädning, leggan ska skina från tak till golv!

1 kommentar:

Anonym sa...

Fatta man jue att du skulle dra dig dit.... SÖDERHIEJMSKA SÅ KLART!!!!!!! ;P