måndag 3 maj 2010

Helgen

I fredags så var vi som sagt på fest i valbo. Hade grymt roligt. Badade bubbelpool typ hela kvällen. Vi var inte så jätte många, men vi hade roligt för det :) Haha, plus att polisen kom, så de kändes verkligen som förr i tiden när man var 15-16 och det jämt var hemmafest och det slutade med att det kom folk som inte var bjudna. Dock var inte fallet så nu. Utan dom som bodde över kom också ner på fest, men det gillade inte deras pappa för dom var för unga? Så det var tydligen han som ringde? Men fick höra sen att det låg lite andra saker bakom det ang den pappan, aja det var sak samma iaf, inget vi behöver gå in på nu. Huvudsaken att vi hade roligt, vilket vi verkligen hade! Vad man saknar de där hemmafesterna, mycket roligare än krogen iaf! Skönt att inte behöva tänka på klockan, hur man ska ta sig dit osv för en gångs skull...

Jobbade ju lördagen, 11-17, sen hängde jag och Thomas lite. Käka mat å lite sånt. Sen åkte vi ut till hille för han ville byta om å lite sånt. Så var mina föräldrar hos en granne så vi satt där och drack nåt glas vin :) Sen var den gamla vanliga ligan hos osten så vi kikade in där en sväng också. En trevlig kväll men ändå lugn :) Jobbade idag med, skönt att inte vara bakis då iaf, fast det var jag inte på lördagen heller konstigt nog, var iof lite lätt salongsberusad i fredags bara, fint det!

Har haft myskväll ikväll, jag Josse och Thomas. Bra att jag och Josse inte bråkar om Thomas nu längre iaf, som vi gjorde när vi var små, om vem som skulle vara kompis med han ;) Haha, vilka minnen som finns alltså!

Får se när dessa slashasar ger sig av, jag skulle behöva ha lite skönhetssömn nu iaf! Ska upp tidigt imorgon och ut å springa, mycket saker som står på schemat då! Var förresten ute och sprang i Hille idag, kändes bra kan jag lova er! Sen fick jag grillad lax hos mor och far, tackar!

Nu vart de lite långt, men jag tar igen det eftersom jag inte skrev nå igår ;) Hoppas alla hade en lika bra helg som mig!

PUSS

Inga kommentarer: