måndag 3 maj 2010

Härlig start på dagen!

Den kunde nog inte ha börjat bättre! Kusin plockade upp mig strax efter 09:30 så drog vi till brynäs och tog en solning. Sen hem till Sara för att jag skulle fixa naglarna, men tiden räckte inte till så vi bara putsade till dom, plus kapade ner dom, hade ju blivit extremt långa! Ska göra om dom helt på fredag, så det blir bra, dom ser lite roliga ut nu ;P

Efter de åkte vi till hemlingby och tog en rejäl promenad i raskt tempo! Riktigt skönt måste jag erkänna! Men ibland gör det så ont på mitt högra smalben? Men det är bara kämpa vidare så går det över. Joggade lite lätt också.

Stannade till på willys och handlade lite också.

Nu har jag nyss kastat i mig denna goda frukost idag igen! Ska hoppa in i duschen nu och börja fixa mig, börjar jobba om 1½ timme så börjar känna stresset... har inte fixat matlåda heller. Dags att överge datorn, vi hörs gott folk!


Juste, köpte ju nya skor för nån vecka sen, me love! :)

Inga kommentarer: