lördag 12 februari 2011

2x25 års fest ikväll!

Morsning korsning!
Idag gjode jag tidig morgon, klockan ringde redan 05.15 wiiiihooo! Vilket ni säkert förstår så var det dags för jobb då! Men de går bra, tiden har gått fort än så länge. Och för er som är intresserade så är anledningen till att jag jobbar idag (är egentligen inte min helg) för jag ska på kryssning nästa helg fre-lör, så då bytte jag och Angelica pass, så jag jobbar till 12.00 idag sen kommer hon och jobbar resten av sitt pass. Så då blir de 6 timmar iaf så jag slipper förlora det, guld ju! Så en massa tack till Angelica =)

Mamma hämtar mig runt 13 tiden, så då ska jag hem till Hille och vila en stund. Sen hjälpa Tessan och Lisa att förbereda inför deras 2x25 års fest ikväll med tema "kändis" :D så det ska bli super roligt! jag som älskar maskerad ;) Återkommer under kvällen så ska ni få se vad jag ska vara ;) Man kan ju göra det lätt för sig och bara dra på sig nåt, men de känns så tråkigt tycker jag :)

Inga kommentarer: